Bestellen en retourneren

Bestelproces

De bestelling

Indien u kiest voor het gemak van de OmaFoon, dan kunt u via www.omafoon.nl een bestelling plaatsen en betalen via iDeal.

Een bestelling bestaat uit een fysiek apparaat en een maandelijkse service fee. Het apparaat wordt eenmalig betaald. De maandelijkse wordt iedere maand via iDeal afgeschreven tot opzegging.

Het aanleveren van gegevens

Nadat de bestelling en de betaling bij ons binnen zijn, ontvangt u een e-mail met inlogcode, factuur en de algemene voorwaarden. Bewaar deze e-mail goed, u heeft hem nodig om in te loggen op opns klantportaal. Binnen het klantportaal kunt u vast aan de slag gaan met het aanleveren van gegevens en foto's. Tegelijkertijd adviseren we u om degene die gebeld kunnen gaan worden (de contactpersonen), te vragen om alvast Google Duo op hun smartphone te installeren. Wij hebben hier een handleiding voor gemaakt die u kunt doorsturen naar hen.

De installatie

Als het aanleveren klaar is gaan wij de plaatjes voor de knoppen produceren en in de knoppen plaatsen. Nadat uw contactpersonen allemaal klaar zijn met de installatie kunnen we het geheel even testen en afleveren of opsturen naar u.

Als het apparaat bij de eindgebruiker is gearriveerd, dient de WiFi ingesteld te worden. Hierna kunt u contact met ons opnemen, dan zorgen wij ervoor dat de tablet in de Kiosk-mode komt te staan, zodat alleen de OmaFoon app gebruikt kan worden en niets anders.

Gebruik

Uiteraard hopen we dat de eindgebruiker en de contactpersonen probleemloos van de contactmomenten kunnen genieten.
Mocht u problemen ondervinden dan kunt u contact met ons opnemen zodat wij kunnen meekijken om te zien of we kunnen helpen.

Opzegging

Als u de OmaFoon niet meer wilt gebruiken en geen maandelijkse factuur meer wilt dan kunt u te allen tijde opzeggen.

Dat kan heel eenvoudig, zonder opgaaf van reden, per email of telefoon. We stoppen de maandelijkse incassering en geven de tablet vrij zodat u deze kunt resetten en naar eigen inzicht kunt installeren. De overeenkomst tussen u en OmaFoon.nl komt daarmee te vervallen alsmede het recht op service en de toegang tot ons klantportaal.

Retourneren

U heeft 14 dagen wettelijk herroepinsgrecht. Binnen die periode kunt u zonder opgaaf van reden afzien van de aankoop. U kunt contact met ons opnemen en ontvangt van ons een RMA nummer. U kunt vervolgens het apparaat terugsturen in een deugdelijke verpakking.

Bij een defect proberen we eerst op afstand mee te kijken om te zien of het probleem op afstand te verhelpen is. Mocht dat niet het geval zijn dan kunt u het apparaat kostenloos retourneren of wij halen het op of komen langs indien in de buurt van Haarlem. Wij kijken dan of het probleem te verhelpen is en daarna ontvangt u het apparaat weer terug. Bij mankementen die zijn ontstaan door onzorgvuldig gebruik, waterschade, vallen of stoten brengen wij kosten in rekening voor herstel of vervanging. Hier nemen we vooraf contact over op met u. Bij een defect aan de tablet zijn wij afhankelijk van de garantie van Samsung en kan het enige weken duren voordat u het apparaat retour krijgt.